upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Loosers

Evropa 2
Probuď své druhé já

Probuď své druhé já
Klient Lagardere Active ČR
Značka Evropa 2
Obor Média, vydavatelství, marketing

Rádio Evropa 2 rozšířilo svou kampaň do online médií. Bannery s tvářemi moderátorů Evropy 2 lákají k soutěžení o návštěvu studia Evropa 2 a seznámení s chodem nejoblíbenějšího rádia mladých. Zájemci se pomocí prokliku dostanou na microsite s podmínkami soutěže.

Úkolem soutěžících bude natočit vtipné či zajímavé video v duchu hesla „probuď své druhé já“. Inspirovat se mohou klipy, v nichž vystupují moderátoři Evropy 2 Pavel Cejnar, Iva Vavřínová a Zorka Kepková.

„On-line je pro Evropu 2 velmi důležitý, naši posluchači jsou na internetovém poli velmi akční. Baví je soutěže, kdy mají něco vyfotit nebo natočit, a jejich kreativita kolikrát překonává tu agenturní. Soutěž je vhodným doplňkem naší integrované komunikace,“ říká Pavel Renčín, marketingový ředitel Lagardère Active ČR.

Kampaň potrvá 4 týdny. Na závěr se utká 10 nejlépe hodnocených videí a poté finální výherce (s pěti kamarády) navštíví rádio Evropa 2, kde se seznámí s prací moderátora, zvukového mistra a dalších rádiových profesí.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy