upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy

Nadace Leontinka
TV Leontinka

Klient Nadace Leontinka
Značka Nadace Leontinka
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Creative director Tomáš Belko
Copywriter Martina Maňasová
Account manager Aneta Záhoříková
Strategic Planner Radka Šubířová
Web https://www.evropa2.cz/micrositeWp/leontinka/

Stanice Evropa 2 zahájila v úterý 10. října projekt televize v rádiu. TV Leontinka je projekt, při kterém se do prostředí rádia implementují televizní spoty, reportáže, videoklipy k písničkám a řada dalších vizuálních aktivit. Cílem je zajistit prostředky na osobní asistenci pro zrakově postižené děti.  Začátek kampaně je spojený se Světovým dnem zraku, jež se uskuteční tento týden, a poběží do začátku listopadu.

Rádio využije i sociálních sítí, zejména Facebooku Evropy 2, kde proběhne battle moderátorů ve schopnosti slovně popisovat vizuální realitu včetně komerčních spotů. První televizi v rádiu pro Evropu 2 a Nadaci Leontinka navrhla agentura Ogilvy. Projekt počítá i se zapojením dalších partnerů, prvním z nich je automobilka Ford. 

V první fázi vysílání TV Leontinka se budou prostřednictvím "obrazů na přání" moderátoři Evropy 2 snažit co nejlépe nevidomým popsat to, co by chtěli spatřit. Na ni naváže hudební týden, kdy moderátoři vtáhnou posluchače do děje několika videoklipů. Naopak jak si představují věci kolem sebe zrakově postižené děti, se posluchači dozví v závěrečné fázi vysílání TV Leontinka. "Lidé od charity ještě příliš často odvracejí zrak. Ale odvrátit sluch je těžší. Proto jsme v rádiu. Nechceme citově vydírat, chceme o tomhle tématu normálně mluvit," poznamenal Tomáš Belko, kreativní ředitel skupiny Ogilvy.

Cílem projektu je vybrat částku 5 milionů korun, která zajistí osobní asistenci stovce zrakově postižených dětí na jeden rok. Přes microsite na webových stránkách Evropy 2 mohou posluchači přispívat na konto Nadace Leontinka prostřednictvím DMS a sledovat i aktuální výši vybrané finanční částky. "Jsem ráda, že kreativní nápad bude pomáhat. Díky TV Leontinka na vlnách Evropy 2 bychom rádi podpořili nejen projekt osobní asistence, ale také zvýšili povědomí o problematice zrakově postižených mezi mladšími lidmi," řekla Barbara Hucková, ředitelka Nadace Leontinka.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy