upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Triad Advertising

Excelent
Po svý ose

Klient Plzeňský Prazdroj
Značka Excelent
Obor Alkoholické nápoje
Creative director Martin Mareš
Produkce Hypnosis, Grey Dot
Web https://www.prazdroj.cz/znacka/excelent

Pivo Excelent ve spolupráci s pražským Triadem připravilo překvapení pro návštěvníky festivalu Beats for Love. Zatímco se páteční den festivalu pomalu rozjížděl, ve vzduchu už v té chvíli bylo soukromé letadlo, které z Karlových Varů neslo do Ostravy do poslední chvíle utajovaného interpreta, Leoše Mareše

Přesně ve 23:30 nacouval do naplněné zóny Excelentu kamion. Díky Leošovým insta stories a zákulisním informacím už část publika věděla, kdo bude vystupovat. Ale netušili, jak dorazí.  "Když máte domluveného Leoše Mareše, nemůžete ho na stage přivézt jenom tak. Musíte udělat něco víc. Něco, co nikdo nečeká. Na tom jsme se s klientem shodli od začátku a prostě jsme si všichni řekli: go big or go home," popsal kreativní ředitel Triadu, Martin Mareš.

Korba kamionu se zvedla a před obecenstvo se vysypalo 6 tun ledu a 1000 piv Excelent. Ve stejné chvíli vystoupil z kabiny na stage Leoš Mareš a začal hodinu a půl dlouhý koncert a DJ set. "Ve chvíli, kdy přicházeli na řadu hlavní headlineři B4L, stovky lidí tančily v naší zóně na Dalibora JanduQueen, nebo hity Leoše Mareše.To, co jsme tu dnes spáchali, je přesně to, jak by měli lidé Excelent chápat," doplnila brand specialist Excelentu Anna Kvaššayová.

Klíčové momenty celé akce se v reálném čase objevovaly na Instagram profilu a ve stories Leoše Mareše a Excelentu. Na Instagramu Leoše Mareše nebo Facebooku a Youtube Excelentu se navíc chystá video, které odhalí zákulisí večera. 

Excelent zónu a koncert zajišťovaly produkce Hypnosis a Grey Dot, natáčení akce s Leoše Marešem pak crew Sorrywecan. Kreativní dohled nad celým večerem měli na starosti autoři konceptu z Triad Advertising. 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy