Triad Advertising
Excelent
Po svý ose
- Televize
- 5610
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Excelent |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Zoom Films Production |
Režisér | David Chvátal |
Creative director | Martin Mareš |
Kameraman | Gašper Šnuderl |
Pro první televizní spot značky piva Excelent použila agentura Triad Advertising myšlenku webu Excelentmag.cz, kterou už druhým rokem spravuje - dodávat mladým kuráž dělat věci po svém, provokovat je, aby vyrazili "po svý ose". Zmíněný web v rozhovorech a článcích ukazuje jedinečné osobní příběhy, televizní spot tak rozvíjí klíčové komunikační téma. Spot doplní dlouhodobá digitální kampaň.
"Cílem spotu je mladé lidi motivovat, aby se realizovali, v čemkoli a jakkoli. Snažili jsme se o nedirektivní podání, abychom nemluvili jen k úzké skupině," uvedl Martin Mareš, creative director Triadu. "Spot nestaví na známých osobnostech. Je dílem reálných lidí, kteří svůj směr už našli. Tomáš Vintr je profi skater. Potkáte ho jezdit na Plechárně nebo Stalinu stejně jako režiséra Davida Chvátala. Třeba text psal Šimon Ondruš, který píše na ulici nebo festivalech básně na počkání," doplnil Mareš.
"Každá scéna spotu je natočena jako jeden dlouhý záběr, který začíná takzvaným freeze efektem. Kamera projíždí scénou, kde všechno, včetně například letící láhve, jakoby zmrzlo v čase. Teprve po několika okamžicích se rozběhne akce. Široké scény, jako například ta se skateboardistou nebo s letící akrobatkou, proto musely být točeny pomocí filmového jeřábu. Při skoku akrobatky je navíc použita hi-speed kamera, umožňující vyniknout estetice scény ve zpomaleném pohybu," vysvětluje režisér Chvátal.
Komentáře