Vlastní tvorba
Expo Active, Expo Global
Některé věci celý život odkládáme, protože na ně není dost času
- Tisk
- 1668
Klient | Expobank |
---|---|
Mediální agentura | Magnas Media |
Značka | Expo Active, Expo Global |
Obor | Finanční služby |
Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, o kterých informuje prostřednictvím kampaně s mottem Některé věci celý život odkládáme, protože na ně není dost času.
Kampaň Expobank probíhá formou tiskové a online reklamy v médiích. "Cílíme především na klienty, kteří mají životní zkušenosti, preferují aktivní životní styl a potřebují vhodný běžný a spořicí účet. Vše je zahrnuto v rámci balíčku služeb, garantovaná úroková sazba činí 1,1 % p.a. na spořicím účtu," tvrdí Alena Nováková, ředitelka marketingu a komunikace, podle níž tak klienti nemusí sledovat neustálé změny sazeb a limitů na spořicím účtu.
Vizuální podobu kampaně, zobrazující příběhy lidí, jež si "plní své dávné sny", vytvořil interní marketingový tým ve spolupráci s externími marketingovými konzultanty a nákup médií zajistila agentura Magnas Media.
Komentáře