upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Expo Active, Expo Global
Některé věci celý život odkládáme, protože na ně není dost času

Některé věci celý život odkládáme, protože na ně není dost času
Klient Expobank
Mediální agentura Magnas Media
Značka Expo Active, Expo Global
Obor Finanční služby

Od září uvádí Expobank do prodeje nové běžné účty Expo Active a Expo Global, o kterých informuje prostřednictvím kampaně s mottem Některé věci celý život odkládáme, protože na ně není dost času.

Kampaň Expobank probíhá formou tiskové a online reklamy v médiích. "Cílíme především na klienty, kteří mají životní zkušenosti, preferují aktivní životní styl a potřebují vhodný běžný a spořicí účet. Vše je zahrnuto v rámci balíčku služeb, garantovaná úroková sazba činí 1,1 % p.a. na spořicím účtu," tvrdí Alena Nováková, ředitelka marketingu a komunikace, podle níž tak klienti nemusí sledovat neustálé změny sazeb a limitů na spořicím účtu.

Vizuální podobu kampaně, zobrazující příběhy lidí, jež si "plní své dávné sny", vytvořil interní marketingový tým ve spolupráci s externími marketingovými konzultanty a nákup médií zajistila agentura Magnas Media.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy