Vlastní tvorba
Expres FM
Neposlouchej nás!
- Rádio
- 2472
Klient | Voice of Prague |
---|---|
Značka | Expres FM |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Grafika/ilustrace | Jana Kusalová |
Fotograf/ka | Jana Kusalová |
Rozhlasový provozovatel Voice of Prague Petra Stuchlíka a Davida Šimoníka spustil podzimní komunikační kampaň pražského rádia Expres FM. Kampaň má název Neposlouchej nás! Rádio se chce jejím prostřednictvím podle svých zástupců vymezit vůči obehranému hudebnímu mainstreamu. Hlavními protagonisty série vizuálů jsou moderátoři rádia, zachycení při grimasách.
"Úškleby mají znázorňovat nechuť k muzice. Vždy jsme si zakládali na tom, že hrajeme jinou hudbu než většina tuzemských rozhlasových stanic. Touto cestou bychom rádi připomněli, že se stále snažíme vybočovat od ohraného průměru českých rádií," tvrdí programový ředitel rádia Expres FM Filip Žemlička. Nové vizuály vytvořila grafička a hudební fotografka Jana Kusalová.
Hlavní slogan, který zvýrazňuje černý podtisk a velká písmena, doplňuje dovětek: pokud ti stačí hudební průměr a obehrané songy. Součástí vizuálu je rovněž jméno zobrazeného moderátora a čas, ve kterém pravidelně vysílá na frekvenci 90,3 FM. Na přípravě série fotografií se podílelo všech sedm kmenových moderátorů stanice Expres FM v čele s duem ranního vysílání, tedy Markem Malíkem a foodbloggerkou Veronikou „Koko“ Kokešovou.
Aktuální komunikační kampaň navazuje na předchozí kampaně rádia Expres FM nazvané Zas’ ráno a Rádio, které se nestydíš poslouchat… První podle zástupců rádia odmítly některé sdělovací prostředky zveřejnit s poukazem na údajný vulgární kontext. Druhou, která zobrazovala nahé lidi při běžných činnostech jako jízda na kole a návštěva kavárny, se zabývala Rada pro reklamu, a to kvůli několika stížnostem na "nevhodnost a sexismus degradující ženy".
"Doufám, že tentokrát už se ničeho podobného nedočkáme. Na nových vizuálech jsou pouze odmítavé grimasy, žádné další podprahové sdělení,“ prohlašuje výkonný ředitel rádia Expres FM Pierre Beneš.
Komentáře