Havas Worldwide Prague
Expres FM
Rádio, které se nestydíš poslouchat
- Venkovní
- 1886
Klient | Voice of Prague |
---|---|
Značka | Expres FM |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Fotograf/ka | Goran Tačevski |
Firma Petra Stuchlíka Voice of Prague vychází s imageovou kampaní pro svá dvě rádia Classic Praha a Expres FM, která letos získala od Mafry a inovovala. Kampaně využívají print (deníky, lifestyly, ekonomické tituly), outdoor a internet.
Kampaň na Expres FM se sloganem má poukázat na rádio na pomezí alternativy a mainstreamu a klade si za cíl rozšířit jeho posluchačskou základnu. Cílovou skupinou jsou mladí lidé z měst (primárně Praha a střední Čechy), kterým se zajídají mainstreamová komerční rádia. Proto se při tvorbě konceptu vycházelo z faktu, že existuje jen málo rádií, která se dají poslouchat bez výhrad a tím pádem bez studu.
Komentáře