upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Havas Worldwide Prague

Expres FM
Rádio, které se nestydíš poslouchat

Rádio, které se nestydíš poslouchat
Klient Voice of Prague
Značka Expres FM
Obor Média, vydavatelství, marketing
Fotograf/ka Goran Tačevski

Firma Petra Stuchlíka Voice of Prague vychází s imageovou kampaní pro svá dvě rádia Classic Praha a Expres FM, která letos získala od Mafry a inovovala. Kampaně využívají print (deníky, lifestyly, ekonomické tituly), outdoor a internet.

Kampaň na Expres FM se sloganem má poukázat na rádio na pomezí alternativy a mainstreamu a klade si za cíl rozšířit jeho posluchačskou základnu. Cílovou skupinou jsou mladí lidé z měst (primárně Praha a střední Čechy), kterým se zajídají mainstreamová komerční rádia. Proto se při tvorbě konceptu vycházelo z faktu, že existuje jen málo rádií, která se dají poslouchat bez výhrad a tím pádem bez studu.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy