upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Action Please

Fakulta strojní VŠB-TUO
Poslední strojař

Klient Fakulta strojní VŠB-TUO
Značka Fakulta strojní VŠB-TUO
Obor Různé
Produkce Action Please
Režisér Radim Dittrich
Art director Adam Troják, Jiří Mlčoch, Sandra Tejnecká, Radim Dittrich
Creative director Adam Troják
Copywriter Lada Poštulková
Grafika/ilustrace Jan Brukner, Sandra Tejnecká
Fotograf/ka Aleš Gába, Jiří Mlčoch
Account manager Radim Dittrich
Kodér Jan Kocián
Social media Dominik Presl
Herec / herečka Josef Doležal, Jakub Stránský , Šárka Vykydalová, Jan Kostera
Hlas Josef Doležal
Web http://poslednistrojar.cz

Fakulta strojní Vysoké školy báňské - Technické univerzity Ostrava spustila novou kampaň s názvem Poslední strojař, kterou podpořilo také několik průmyslových podniků. Kampaň podle svých tvůrců z kreativní skupiny Action Please "představuje svět v roce 2117".

"Budoucnost není nijak zářivá, neboť do té doby lidstvo přijde o všechny strojaře. Technické obory jsou pro středoškoláky stále velmi nepopulární. Chceme jim ukázat, že strojírenské produkty jsou všude kolem nás a bez nich bychom se už neobešli," vysvětluje fakultní koordinátorka PR Sylva Drábková.

Hlavní postavou kampaně je mladý strojař, jenž zbyl ve svém oboru v roce 2117 už jako jediný. Ten coby "posel z budoucnosti" vyzývá mladé lidi, aby studovali strojařinu a nenechali ze světa zmizet veškerou techniku. Komunikace posledního strojaře s cílovou skupinou probíhá prostřednictvím webu, sociálních sítí, blogů a online spotů.

"Web je hlavní zdroj všech podstatných informací pro budoucího studenta, nejen o strojírenství na Fakultě strojní, ale také o strojírenství obecně,“ prohlašuje autor webových sránek Adam Troják. Součástí webu je i "model stroje času", díky němuž se dotyčný seznámí s jednotlivými obory fakulty.

Online videa z produkce Action Please pak představují "příběh posledního strojaře" vrcholící tím, že se stane nejcennější položkou na dražebním seznamu, o kterou se přítomní nakonec poperou. Spor režíroval jeden z autorů kampaně Radim Dittrich. Na aktuální video naváže další, z něhož se má divák dozvědět, ak to s posledním strojařem dopadne.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy