Unifer
FC Zbrojovka Brno
Nebuď brambor!
- Online
- 1035
Klient | FC Zbrojovka Brno |
---|---|
Značka | FC Zbrojovka Brno |
Obor | Volný čas, rekreace, zábava, sport |
Creative director | Kamil Pavlíček |
Web | http://www.nebudbrambor.cz/ |
Nová kampaň klubu FC Zbrojovka Brno si klade za cíl přilákat fanoušky na stadion. V interaktivní hře, která je dostupná na speciální microsite, naráží na typické výmluvy, proč lidé na fotbal nechodí. Hlavním hrdinou je brambor sedící u TV, který “bramborovatí” = měkne. Hra je propagovaná na Facebooku a na největších vyhledávačích (Google, Seznam) pomocí bannerových ploch a remarketingu. Dále jsou k propagaci využívána partnerství Zbrojovky (fotbalové weby, brněnská rádia a další). Kampaň je připravena pro další vývoj komunikace po celý zbytek jarní části Synot ligy.
Komentáře