upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Konektor Social, PR.Konektor, The Hive

Fear The Walking Dead
Proměna v TlustoZombie / Fatty Pillow

Klient AMC
Značka Fear The Walking Dead
Obor Média, vydavatelství, marketing

Český streamer Fatty Pillow se ve službách reklamy proměnil v reálném čase v krvelačnou zombie. Kabelová televizní stanice AMC totiž spustila na českém trhu virální kampaň u příležitosti premiéry další části druhé série zombie seriálu Fear The Walking Dead.
Kampaň vzešla z dílny agentur PR.Konektor, Konektor Social a The Hive, které navrhly koncept propagace seriálu prostřednictvím živých videopřenosů.

Takzvaný zombie prank byl rozdělen celkem na pět živých vstupů, které Fatty Pillow sdílel na internetu. Kampaň doplnila také making of videa z natáčení. 

"Naším cílem je dělat netradiční a kreativní marketingové kampaně. Youtubeři nám to díky své flexibilitě umožňují. Díky nim můžeme oslovit zajímavou cílovou skupinu, která je otevřenější a tento způsob komunikace jí vyhovuje," tvrdí jednatel AMC Networks Evžen Chlanda.

AMC si podobný koncept už vyzkoušela v loňském roce, když natočila "prankové video" s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým, za něž získala druhé místo v kategorii B2C soutěže Česká cena za PR. Živý přenos představuje podle Chlandy další krok na této cestě. Reklamní kampaň na podporu seriálu spustila kabelová televize již začátkem července, a to zejména spoty v televizích skupiny AMC Network International a bannerové reklamy na internetu.

Americký seriál  Fear The Walking Dead běží v AMC každé pondělí ve 3:00 v původním znění a ve 22:00 s českým dabingem. Nová řada má osm dílů, hrdinové se v nich potýkají s nástrahami postapokalyptického světa.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy