Konektor Social, PR.Konektor
Fear the Walking Dead: Živí mrtví - Počátek konec
Skrytá kamera na Leoše Mareše
- Online
- 2968
Klient | AMC |
---|---|
Značka | Fear the Walking Dead: Živí mrtví - Počátek konec |
Obor | Volný čas, rekreace, zábava, sport |
Rozmlácené auto a zhasnutý dům, v něž se v pondělí proměnila Evropa 2 a vyděsila tak moderátora Leoše Mareše, byla kampaň televizní stanice AMC. Připravily ji agentury PR.Konektor a Konektor Social, a to u příležitosti startu seriálu Fear the Walking Dead: Živí mrtví - Počátek konec, jehož světová premiéra proběhla právě v pondělí 24. srpna 2015. Poslední tečku "prank spotu", který tento týden obletěl české bulváry, představoval namaskovaný moderátor Patrik Hezucký, který vypadal jako chodící zombie.
„Přemýšleli jsme, jak kromě kulturních novinářů zaujmout i ty, kteří píší pro společenská a bulvární média. Z tohoto důvodu jsme využili potenciál v oblasti celebrity PR a ve spolupráci s Leošem Marešem a Patrikem Hezuckým jsme připravili prankové video,“ říká ke kampani jeden z jejích tvůrců Tomáš Vozáb, account director agentury PR.Konektor: „Do celého projektu se zapojila i samotná Evropa 2 a tématům spojených se seriálem se věnuje v ranní show celý tento týden.“
Kromě samotného PR bude mít kampaň i silnou podporu v oblasti digitálu. Agentura Konektor Social připravila speciální aplikaci, díky které se lidé mohou alespoň na fotce proměnit v zombie a postrašit tak své přátele na sociálních sítích. „Samotné prankové video je dostupné na YouTube televizní stanice AMC a jejích dalších sítích. Sdílí jej také na svém facebookovém profilu a twitteru Leoš Mareš a připojila se i rozhlasová stanice Evropa 2, která kromě všech svých komunikačních kanálů využívá i éter,“ říká k digitální části kampaně Tomáš Kejmar, social media konzultant agentury Konektor Social.
Reklamní kampaň na podporu seriálu běží již od začátku července, a to hlavně ve formě spotů na televizních stanicích ze skupiny AMC Network International a bannerové reklamy na internetu.
Komentáře