Point
Felix Sensations Sauce Surprise
Neodolatelný až do poslední kapky
- Venkovní
- 3171
Klient | Nestlé |
---|---|
Mediální agentura | ZenithOptimedia |
Značka | Felix Sensations Sauce Surprise |
Obor | Potraviny |
Mezinárodní potravinový producent Nestlé spustil v říjnu na českém trhu kampaň značky jednoporcového kočičího krmiva Felix. Kampaň zahrnuje out-of-home (OOH) propagaci zaměřenou na podporu nového produktu Felix Sensations Sauce Surprise, kterou Nestlé uvedla na trh v tomto roce. OOH zahrnuje citylight vitríny, tramvajové zastávky, hypercubes, telefonní budky a mobil boards v Praze, Brně a v Ostravě. V těchto třech městech také probíhá venkovní sampling s hosteskami. Firma navíc využila tiskovou inzerci se vzorečkovým vkladem do časopisu Story. Kampaň připravila po kreativní stránce agentura Point, plánování a nákup médií obstarala mediální agentura ZenithOptimedia.
Komentáře