upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Point

Felix Sensations Sauce Surprise
Neodolatelný až do poslední kapky

Neodolatelný až do poslední kapky
Klient Nestlé
Mediální agentura ZenithOptimedia
Značka Felix Sensations Sauce Surprise
Obor Potraviny

Mezinárodní potravinový producent Nestlé spustil v říjnu na českém trhu kampaň značky jednoporcového kočičího krmiva Felix. Kampaň zahrnuje out-of-home (OOH) propagaci zaměřenou na podporu nového produktu Felix Sensations Sauce Surprise, kterou Nestlé uvedla na trh v tomto roce. OOH zahrnuje citylight vitríny, tramvajové zastávky, hypercubes, telefonní budky a mobil boards v Praze, Brně a v Ostravě. V těchto třech městech také probíhá venkovní sampling s hosteskami. Firma navíc využila tiskovou inzerci se vzorečkovým vkladem do časopisu Story. Kampaň připravila po kreativní stránce agentura Point, plánování a nákup médií obstarala mediální agentura ZenithOptimedia.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy