Lineart, Symbio Digital
Fernet Stock Citrus
Léto ve znamení míchaných drinků
- Online
- 1878
| Klient | Stock Plzeň-Božkov |
|---|---|
| Značka | Fernet Stock Citrus |
| Obor | Alkoholické nápoje |
| Režisér | Václav Krbůšek |
| Art director | Jakub Ryvola |
| Creative director | Martin Svetlík |
| Copywriter | Martin Svetlík |
| Grafika/ilustrace | Alena Janíčková |
| Account manager | Petr Rubáš |
Český výrobce lihovin Stock Plzeň-Božkov podporuje v letní kampani svoji značku Fernet Stock Citrus důrazem na variabilitu konzumace. Kampaň staví na neobvyklých kombinacích chutí v míchaných nápojích (třeba fernet s hroznovou šťávou).
Komunikační koncept vytvořila agentura Lineart, online část kampaně agentura Symbio Digital. Tato část zahrnuje mimo jiné sérii aktivačních videí. V nich dal štáb několika dobrovolníkům v rámci blind testu v pražských ulicích a parcích ochutnat nové drinky s Fernetem Stock Citrus a zaznamenával jejich reakce. Natáčení proběhlo v in-house videoprodukci Symbiograf. Součástí kampaně jsou také videorecepty a sety pro domácí servírování, které si uživatelé mohou objednat v e-shopu. Online kampaň zapojuje kromě tradičních bannerů také interaktivní video formáty, včetně reklamních formátů na Youtube a promo videí na Facebooku.

Komentáře