upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Lineart, Symbio Digital

Fernet Stock Citrus
Léto ve znamení míchaných drinků

Klient Stock Plzeň-Božkov
Značka Fernet Stock Citrus
Obor Alkoholické nápoje
Režisér Václav Krbůšek
Art director Jakub Ryvola
Creative director Martin Svetlík
Copywriter Martin Svetlík
Grafika/ilustrace Alena Janíčková
Account manager Petr Rubáš

Český výrobce lihovin Stock Plzeň-Božkov podporuje v letní kampani svoji značku Fernet Stock Citrus důrazem na variabilitu konzumace. Kampaň staví na neobvyklých kombinacích chutí v míchaných nápojích (třeba fernet s hroznovou šťávou).

Komunikační koncept vytvořila agentura Lineart, online část kampaně agentura Symbio Digital. Tato část zahrnuje mimo jiné sérii aktivačních videí. V nich dal štáb několika dobrovolníkům v rámci blind testu v pražských ulicích a parcích ochutnat nové drinky s Fernetem Stock Citrus a zaznamenával jejich reakce. Natáčení proběhlo v in-house videoprodukci Symbiograf. Součástí kampaně jsou také videorecepty a sety pro domácí servírování, které si uživatelé mohou objednat v e-shopu. Online kampaň zapojuje kromě tradičních bannerů také interaktivní video formáty, včetně reklamních formátů na Youtube a promo videí na Facebooku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy