upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Lineart, VCCP

Fernet Stock
Nová hořká výzva pro chlapy

Klient Stock Plzeň-Božkov
Mediální agentura Native PR
Značka Fernet Stock
Obor Alkoholické nápoje

Značka Fernet Stock uvádí na trh dvě novinky: Fernet Stock Hruška a Fernet Stock S mátou. Uvedení nových produktů zahájila v březnu teaserová kampaň s motivem černé hrušky. Obě novinky v komunikaci navazují na kampaň značky Fernet Stock Nevyměknem! Komunikační kampaň je cílena především na mužské publikum. Ze spotřebitelských testů citovaným výrobcem vyplývá, že pozitivní vnímání hořké chuti se mění s věkem, totiž že hořkou chuť nejlépe oceňují konzumenti ve věku od třiceti let výše. Značka Fernet Stock proto oslovuje tuto silnou populační skupinu tzv. Husákových dětí novými příchutěmi.

Teaserová kampaň podporující Fernet Stock byla spuštěna již v průběhu března, kdy se hlavní motiv objevil na billboardech, v tištěných médiích a na internetu. Televizní kampaň běží od března na kanálech Nova a Prima. Komunikační kampaň obou novinek Fernet Stock pokračuje jak v onlinu, tak v offlinu. Spotřebitelé budou mít možnost se s novinkou setkat na ochutnávkách i v retailu.

Kreativní koncept kampaně vytvořila agentura Lineart. Agentura VCCP pak stojí za tvorbou televizního spotu. Významná část komunikace je pak zaměřena i do oblasti PR, kterou připravila a realizuje agentura Native PR.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy