upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

vlastní tvorba

Festival svobody
Nevolíš, zaplatíš!

Klient Festival svobody
Značka Festival svobody
Obor Politika
Režisér Nina Zardalishvili, Oliver Beaujard
Grafika/ilustrace Jakub Valášek
Web http://jduvolit.cz

Platforma Festival svobody, kterého se loni 17. listopadu zúčastnilo více než 100.000 návštěvníků, přichází s kampaní Nevolíš, zaplatíš! Cílem je výrazně navýšit volební účast mladých lidí v nadcházejících sněmovních volbách 20. a 21. října, od čehož si organizátoři slibují nárůst preferencí prodemokratických politických stran. "Letošní volby považujeme za nejdůležitější od roku 1992. Rozhoduje se v nich o klíčových otázkách týkajících se osudu naší země i života každého z nás. Právě vyšší volební účast mladých lidí může výrazně ovlivnit výsledek voleb," prohlásil za organizátory Jan Gregar. Kampaň vznikla díky podpoře Nadace Karla Janečka a manželů Jiřího a Radany Waldových.

Kampaň si dává za cíl ukázat nadcházející volby do Poslanecké sněmovny jako významnou společenskou událost, na kterou se lidé chystají stejně jako na divadlo, koncert, festival nebo fotbalový zápas a kterou mají prožít se svými přáteli. V pěti krátkých videích komickou formou vyzývá mladé občany, aby k volbám šli a dali o tom vědět svému okolí. Společně s kampaní na sociálních sítích, kterou provází hashtag #jduvolit, byl spuštěn i web, na kterých odkazují na předvolebních debaty, programy stran, volební kalkulačku a další materiály, s cílem pomoci nerozhodnutým voličům s jejich rozhodováním.

Festival svobody je platforma spojující jednotlivé akce pořádané různými iniciativami k oslavám sametové revoluce 17. listopadu. "Každý k tomu přistupujeme trochu jinak, ale všichni se společným cílem. Připomenout lidem důležitost svobody, demokracie a dalších hodnot, které 17. listopad reprezentuje. Těm má tento den patřit. Ne extremismu a politickému populismu," dodal Martin Pikous z iniciativy Díky, že můžem.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy