Leo Burnett
Fiat
Svatba
- Televize
- 1708
Klient | Fiat |
---|---|
Značka | Fiat |
Obor | Auto moto |
Copywriter | Jana Flachsová, Dagmar Mikšíková, Jana Julínková |
Rodina Fiat 500 se rozrostla o nové modely, které nabízejí více místa a více možností. Jedním z nich je Fiat 500L Living, který italský výrobce automobilů uvedl na český a slovenský trh letos v září. Rodinný vůz je na obou trzích komunikován online, v televizi a prostřednictvím POS materiálů. Důraz je kladen na vnitřní prostor, který nový Fiat 500L Living nabízí a který je největší v daném segmentu. ATL a online kampaň, kterou zpracovala agentura Leo Burnett ve všech média typech, vyzdvihuje klíčové benefity modelu a představuje nový Fiat 500L Living jako ideální vůz pro početnou rodinu, který kombinuje unikátní design Fiatu 500 a nejlepší poměr vnitřního prostoru k vnějším rozměrům.
Komentáře