upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Leo Burnett

Fiat
Svatba

Klient Fiat
Značka Fiat
Obor Auto moto
Copywriter Jana Flachsová, Dagmar Mikšíková, Jana Julínková

Rodina Fiat 500 se rozrostla o nové modely, které nabízejí více místa a více možností. Jedním z nich je Fiat 500L Living, který italský výrobce automobilů uvedl na český a slovenský trh letos v září. Rodinný vůz je na obou trzích komunikován online, v televizi a prostřednictvím POS materiálů. Důraz je kladen na vnitřní prostor, který nový Fiat 500L Living nabízí a který je největší v daném segmentu. ATL a online kampaň, kterou zpracovala agentura Leo Burnett ve všech média typech, vyzdvihuje klíčové benefity modelu a představuje nový Fiat 500L Living jako ideální vůz pro početnou rodinu, který kombinuje unikátní design Fiatu 500 a nejlepší poměr vnitřního prostoru k vnějším rozměrům.

 

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy