upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Friendly

Fidorka
Fidorky rivalky

Klient Mondelez Czech Republic
Značka Fidorka
Obor Potraviny
Web http://www.vykutalenarostarna.cz/

Od března spouští Mondelez novou celoroční komunikační podporu pro svou klíčovou lokální značku Fidorka. Známá čokoládová oplatka bude letošní kampaň opírat o rivalitu mezi jednotlivými příchutěmi, které si budou navzájem provádět nejrůznější rošťárny. Spoty i celá komunikace je postavena na oživení Fidorek formou animovaných postaviček, odpovídajících všem na trhu dostupným příchutím včetně limitovaných edicí, jako je třeba nová Fidorka s citrónovou příchutí v hořké čokoládě.

"Každé Fidorce jsme dali vlastní hlas, některé ženský, jiné mužský, zároveň má každá z nich svůj specifický charakter, jedna je velmi sebevědomá, druhá příliš důvěřivá, třetí trochu ironická a další je rozená šprýmařka,“ říká Alena Kratochvílová, manažerka značky Fidorka. Kampaň bude viditelná v televizi a na sociálních sítích, především facebooku, youtube a instagramu. Připravila a zajišťuje ji agentura Friendly, která pro značku Fidorka vytváří komunikaci už několik let.

„V prvním animovaném videu se představuje všech pět základních příchutí, které se snaží upoutat zákazníky a přesvědčit je, že právě ta jejich příchuť je nejlepší. Na speciální microsite  www.vykutalenarostarna.czprobíhá hlasování o nejlepší z nich,“ říká Petr Bína, creative partner Friendly.

V průběhu roku budou následovat další krátké animované spoty, které ukáží nové příběhy hravé rivality mezi Fidorkami. Oživlé Fidorky kromě samotných videí komunikují i na facebookové stránce Fidorky, kde odpovídají zákazníkům na jejich dotazy i komentáře a zároveň je žádají o podporu pro svou příchuť.

Fidorka je tradiční česká oplatka. Vyrábí se v továrně v Opavě. Jejím základem je oplatka plněná různou náplní, celomáčená v mléčné, hořké nebo bílé čokoládě. V současné době se prodává Fidorka Mléčná s kokosem, Mléčná s oříškovou náplní, Hořká s oříškovou náplní, Hořká s čokoládovou náplní, Bílá s čokoládovou náplní a Hořká s citrónovou příchutí. Poslední zmiňovaná je přitom limitovanou edicí.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy