Euro RSCG
Fidorka
Poklop
- Televize
- 1819
| Klient | Opavia |
|---|---|
| Značka | Fidorka |
| Obor | Potraviny |
| Art director | Vilém Kabzan |
| Creative director | Eda Kauba |
| Copywriter | Milan Vlasák, Hana Kundrátová, Kateřina Huňová |
Napadlo vás někdy, jaké rituály děláte při vychutnávání Fidorky? Okusujete Fidorku dokola, vyhlazujete její obal nebo snad z obalu tvoříte kuličky, které jste jako školáci házeli po svých spolužácích? Možností je mnoho a Fidorka tak nenápadně nabádá k rošťárnám.
A rošťácká a vykutálená je i nová image Fidorky a její nová reklama, kterou připravila ve spolupráci s významným českým režisérem Janem Hřebejkem. Tomu se podařilo dát reklamním příběhům filmový rozměr a i v rámci krátkých formátů vystihnout Fidorku jako hravou, plnou energie a chuti do života. V reklamách je naprosto jasné, že cokoliv je s Fidorkou spojeno nás inspiruje ke stále novým a novým rošťárnám, které na sebe připravuje mladý pár.

Komentáře