Konektor Social, PR.Konektor, Symblaze
Fidorka
Vykutálená rošťárna
- Online
- 5910
Klient | Mondelez Czech Republic |
---|---|
Mediální agentura | Carat |
Značka | Fidorka |
Obor | Potraviny |
Web | http://www.vykutalenarostarna.cz/ |
Kampaň na podporu Fidorky odstartuje 2. března spuštěním microsite, na níž se v první polovině března budou postupně objevovat videa ze světa. Následovat budou vtípky natočené Čechy, konkrétně Bárou Polákovou či Lukášem Pavláskem, studenty Filmové akademie Miroslava Ondříčka a youtubery. V průběhu března se budou také sbírat nápady na rošťárny od soutěžících, z nichž nakonec porota vybere tři nejlepší a ty obdaruje věcnou cenou. Dalších padesát soutěžících může získat karton Fidorek. Soutěž podpoří bannery a komunikace na Facebooku.
Komentáře