upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Konektor Social, PR.Konektor, Symblaze

Fidorka
Vykutálená rošťárna

Vykutálená rošťárna
Klient Mondelez Czech Republic
Mediální agentura Carat
Značka Fidorka
Obor Potraviny
Web http://www.vykutalenarostarna.cz/

Kampaň na podporu Fidorky odstartuje 2. března spuštěním microsite, na níž se v první polovině března budou postupně objevovat videa ze světa. Následovat budou vtípky natočené Čechy, konkrétně Bárou Polákovou či Lukášem Pavláskem, studenty Filmové akademie Miroslava Ondříčka a youtubery. V průběhu března se budou také sbírat nápady na rošťárny od soutěžících, z nichž nakonec porota vybere tři nejlepší a ty obdaruje věcnou cenou. Dalších padesát soutěžících může získat karton Fidorek. Soutěž podpoří bannery a komunikace na Facebooku.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy