upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Outbreak

Figaro
Spokojená jsi dokonalá

Klient Mondelez Czech Republic
Mediální agentura Carat
Značka Figaro
Obor Kosmetika a parfémy
Produkce Soft Pillow
Režisér Jan Chramosta
Copywriter Jakub Smoljak
Account manager Kateřina Vokatá
Web http://www.spokojenajsidokonala.cz

Značka čokolád Figaro společnosti Mondelez Czech spouští kampaň, kterou cílí na ženy ve věku zhruba od třiceti do padesáti. Kampaň poběží v Česku a na Slovensku do konce dubna. Základ kampaně tvoří microsite, která podle senior brand manažera Figara Radima Tučka bojuje se stereotypy a předsudky, jež o sobě české a slovenské ženy mají. Ambasadorkou kampaně se stala herečka Michaela Kuklová.

„Ve spolupráci s agenturou NMS Market Research jsme začátkem letošního roku zrealizovali online výzkum mezi českými a slovenskými ženami, z nějž mimo jiné vyplynulo, že za dokonalé se pokládá jen 32 % českých žen, ale naproti tomu své partnerky tak vidí 76 % českých mužů. Na Slovensku jsou výsledky téměř totožné. Výzkum také ukázal, že ženy považují za důležité zvládat víc činností najednou a plnit řadu rolí. Kampaň spouštíme proto, abychom je přesvědčili ženy, že k tomu, aby byly dokonalé, to nutně nepotřebují,“ uvedl Tuček. (Výzkum proběhl online dotazováním na vzorku tisíce respondentů od 30 do 50 let, z nichž 60 % tvořily ženy.)

Na microsite, na YouTube a v dalších online médiích se objeví video, ve kterém dotázané ženy a muži mluví o tom, co podle nich okolí očekává od žen a jaké by měly být, aby byly se sebou spokojené. Video by se mělo stát hlavním nosičem kampaně, od nějž se budou odvíjet i další digitální aktivity. Ty doplní i kampaň v ostatních médiích včetně televize.

Tuček neprozradil, zda ve zmíněném videu vystupují skutečně autentické osobnosti hovořící o svých vlastních životech, nebo zda bylo natočeno s „herci“. „Podrobnosti o přípravě videa prozradit nechceme. Šlo o velmi náročné dvoudenní natáčení, které kombinovalo víc natáčecích technik dohromady. Je to i agenturní tajemství, protože každá agentura takové video vytvořit neumí,“ uvedl pro Médiář Tuček.

Celou kampaň vytvořila agentura Outbreak, plánování a nákup médií dostala na starost mediální agentura Carat a na kampani spolupracuje i PR.Konektor. Rozpočet kampaně se podle něj pohybuje v jednotkách milionů korun. Stejně jako u ostatních marketingových aktivit Figara na českém a slovenském trhu jde o lokální koncept.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy