Ogilvy & Mather
Figaro
Udělej si radost
- Televize
- 3514
Klient | Kraft Foods |
---|---|
Značka | Figaro |
Obor | Potraviny |
Copywriter | Tomáš Belko, Alena Neubauerová, Petra Biró |
Account manager | Martin Petrásek |
Společnost Kraft Foods uvedla televizní spot, kterým odstartovala novou komunikační strategii pro značku Figaro. Jedná se o další krok v rámci relaunche značky, který započal novým designem obalů a bude pokračovat řadou dalších aktivit. Kampaň pro český a slovenský trh připravila agentura Ogilvy&Mather a jejím cílem je budování hodnoty této značky.
Kampaň staví na malých radostech každodenního života a má spotřebitelky inspirovat k tomu, aby si je dokázaly vychutnat. S tím koresponduje i úplně nový slogan kampaně, který provází i televizní spot, „Udělej si radost“. Emotivní chvíle v něm umocňují tabulkové čokolády Figaro.
Na spoty, které budou na televizních obrazovkách k vidění od 25. 2. bude v druhé vlně kampaně navazovat inzerce v tiskových a digitálních médiích a in-store podpora.
Komentáře