upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Vlastní tvorba

Filharmonie Brno
Flash mob v Galerii Vaňkovka

Klient Filharmonie Brno
Značka Filharmonie Brno
Obor Kulturní marketing & dobročinnost
Produkce Media Age
Režisér Matěj Liška

Téměř padesátka brněnských filharmoniků odehrála na konci května guerillový koncert pro návštěvníky obchodního centra Galerie Vaňkovka. Cílem tzv. flash mobu i virálního videa, které z něj vzniklo, je přilákat na koncerty Filharmonie Brno mladší posluchače. Režie klipu se ujal Matěj Liška. Speciální přepis Smetanovy Vltavy odehráli někteří z hudebníků převlečení za ochranku, obsluhu restaurace nebo stánkaře s pivem. Připojil se k nim navíc i zřejmě nejznámější český houslista Pavel Šporcl.

„Chtěli jsme návštěvníky vytrhnout z každodenního shonu a především je pobavit. Asi nikdo z nich doposud neviděl hrát ostrahu centra na fagot nebo tři údržbáře na housle. Zároveň jsme chtěli na naše koncerty pozvat nové posluchače tím, že přijdeme přímo mezi ně. Proto jsme si vybrali právě Vaňkovku, kterou denně projdou tisíce lidí,“ říká Lenka Vodičková z Filharmonie Brno. Akce se nacvičovala asi dva týdny včetně zkoušky přímo ve Vaňkovce.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy