Rust Klemperer
Flexi životní pojištění
Myslete pozitivně, život stojí za to
- Televize
- 1382
Klient | Pojišťovna České spořitelny |
---|---|
Značka | Flexi životní pojištění |
Obor | Finanční služby |
Produkce | Pink Productions |
Režisér | Tomáš Třeštík |
Pojišťovna České spořitelny spouští novou vlnu kampaně na Flexi životní pojištění, v níž tentokrát propaguje dvojnásobné plnění v případě mozkové příhody. Nadlinková kampaň poběží od čtvrtého dubna až do konce května v televizi a na internetu. Podpoří ji i PR komunikace cílená na tisková a online média. Hlavní motto kampaně zní: Myslete pozitivně, život stojí za to.
"Pro komunikaci jsme použili už vyzkoušený mediální mix, ve kterém kombinujeme televizní reklamu s online formáty. Poprvé se také zaměřujeme na využití remarketingových variant," tvrdí Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. Online komunikace se objeví především na zpravodajských serverech (novinky.cz, aktuálně.cz) a na portálech pro ženy. Finanční poradce kampaň osloví pomocí specializovaných finančních portálů.
Nadlinkovou komunikaci připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Rust, Klemperer.
Komentáře