upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Rust Klemperer

Flexi životní pojištění
Myslete pozitivně, život stojí za to

Klient Pojišťovna České spořitelny
Značka Flexi životní pojištění
Obor Finanční služby
Produkce Pink Productions
Režisér Tomáš Třeštík

Pojišťovna České spořitelny spouští novou vlnu kampaně na Flexi životní pojištění, v níž tentokrát propaguje dvojnásobné plnění v případě mozkové příhody. Nadlinková kampaň poběží od čtvrtého dubna až do konce května v televizi a na internetu. Podpoří ji i PR komunikace cílená na tisková a online média. Hlavní motto kampaně zní: Myslete pozitivně, život stojí za to.

"Pro komunikaci jsme použili už vyzkoušený mediální mix, ve kterém kombinujeme televizní reklamu s online formáty. Poprvé se také zaměřujeme na využití remarketingových variant," tvrdí Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. Online komunikace se objeví především na zpravodajských serverech (novinky.cz, aktuálně.cz)  a na portálech pro ženy. Finanční poradce kampaň osloví pomocí specializovaných finančních portálů.

Nadlinkovou komunikaci připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Rust, Klemperer.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy