Rust Klemperer
Flexi životní pojištění
2x víc za onkologická onemocnění
- Televize
- 3890
Klient | Pojišťovna České spořitelny |
---|---|
Značka | Flexi životní pojištění |
Obor | Finanční služby |
Pojišťovna České spořitelny spouští novou reklamní kampaň na produkt Flexi životní pojištění. Jako produktový benefit propaguje dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění. ATL kampaň poběží od poloviny září až do konce října v televizi a na internetu. V tisku a online médiích ji doplní klasické PR nástroje.
„Základ kampaně tvoří reklamní spot s dvojsmysly motivujícími k zajištění, který jsme doplnili novým tag-onem zaměřeným na dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. Spot se objeví v televizních stanicích skupin Nova, Prima a AT Max. On-line komunikace cílí na zpravodajské servery (Novinky.cz, Aktuálně.cz) v kombinaci s portály pro ženy.Finanční poradce pak kampaň osloví pomocí specializovaných finančních portálů. Nadlinkovou kampaň doplní PR komunikace orientovaná na tištěná a on-line média. ATL komunikaci připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Rust, Klemperer.
Pojišťovna České spořitelny se na komunikaci vážných životních situací zaměřuje třetím rokem. Předchozí kampaň od začátku dubna do konce května upozorňovala na nemoci způsobené klíštětem. Loni pak proběhly tři kampaně, které podpořily sjednání rizik velmi vážných onemocnění, trvalých následků způsobených při dopravní nehodě a invalidity.
Komentáře