upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Rust Klemperer

Flexi životní pojištění
2x víc za onkologická onemocnění

Klient Pojišťovna České spořitelny
Značka Flexi životní pojištění
Obor Finanční služby

Pojišťovna České spořitelny spouští novou reklamní kampaň na produkt Flexi životní pojištění. Jako produktový benefit propaguje dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění. ATL kampaň poběží od poloviny září až do konce října v televizi a na internetu. V tisku a online médiích ji doplní klasické PR nástroje.

„Základ kampaně tvoří reklamní spot s dvojsmysly motivujícími k zajištění, který jsme doplnili novým tag-onem zaměřeným na dvojnásobné plnění v případě onkologických onemocnění,“ říká Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. Spot se objeví v televizních stanicích skupin Nova, Prima a AT Max. On-line komunikace cílí na zpravodajské servery (Novinky.cz, Aktuálně.cz) v kombinaci s portály pro ženy.Finanční poradce pak kampaň osloví pomocí specializovaných finančních portálů. Nadlinkovou kampaň doplní PR komunikace orientovaná na tištěná a on-line média. ATL komunikaci připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Rust, Klemperer.

Pojišťovna České spořitelny se na komunikaci vážných životních situací zaměřuje třetím rokem. Předchozí kampaň od začátku dubna do konce května upozorňovala na nemoci způsobené klíštětem. Loni pak proběhly tři kampaně, které podpořily sjednání rizik velmi vážných onemocnění, trvalých následků způsobených při dopravní nehodě a invalidity.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy