Rust Klemperer
Flexi životní pojištění
Hrdina pro svoji rodinu
- Televize
- 3398
Klient | Pojišťovna České spořitelny |
---|---|
Značka | Flexi životní pojištění |
Obor | Finanční služby |
Pojišťovna České spořitelny spustila podzimní marketingovou kampaň na Flexi životní pojištění s novým komunikačním konceptem, nazvaným Hrdina pro svoji rodinu. Kampaň má pomocí perspektivy přiblížit dětský svět, ve kterém jsou rodiče neohroženými hrdiny. Zároveň propaguje dvojnásobnou výplatu sjednané částky v případě infarktu myokardu. Nadlinková komunikace běží od 19. září do 13. listopadu v televizi a na internetu. Doplní ji i klasické PR nástroje v tisku a v internetových médiích. Na konceptu i realizaci kampaně spolupracovala s pojišťovnou agentura Rust, Klemperer.
„Nový komunikační koncept ‚Hrdina pro svoji rodinu‘ upozorňuje v pozitivním duchu na vážné životní situace. Důležitá pro nás byla také vazba na předchozí kampaně. Myslím, že perspektivní vtípky vhodně navazují na dosavadní koncept dvojsmyslů,“ tvrdí vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny Světla Košková.
Pojišťovna České spořitelny propaguje akce s dvojnásobnou výplatou sjednané částky už čtvrtým rokem. Zaměřuje se přitom vždy na vážné životní situace. Letos na jaře proběhla například kampaň propagující pojištění pro případ vzniku mozkové příhody, o rok dřív zvýhodněné pojištění vážných onemocnění způsobených klíštětem.
Komentáře