upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Rust Klemperer

Flexi životní pojištění
Hrdina pro svoji rodinu

Klient Pojišťovna České spořitelny
Značka Flexi životní pojištění
Obor Finanční služby

Pojišťovna České spořitelny spustila podzimní marketingovou kampaň na Flexi životní pojištění s novým komunikačním konceptem, nazvaným Hrdina pro svoji rodinu. Kampaň má pomocí perspektivy přiblížit dětský svět, ve kterém jsou rodiče neohroženými hrdiny. Zároveň propaguje dvojnásobnou výplatu sjednané částky v případě infarktu myokardu. Nadlinková komunikace běží od 19. září do 13. listopadu v televizi a na internetu. Doplní ji i klasické PR nástroje v tisku a v internetových médiích. Na konceptu i realizaci kampaně spolupracovala s pojišťovnou agentura Rust, Klemperer.

„Nový komunikační koncept ‚Hrdina pro svoji rodinu‘ upozorňuje v pozitivním duchu na vážné životní situace. Důležitá pro nás byla také vazba na předchozí kampaně. Myslím, že perspektivní vtípky vhodně navazují na dosavadní koncept dvojsmyslů,“ tvrdí vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny Světla Košková.

Pojišťovna České spořitelny propaguje akce s dvojnásobnou výplatou sjednané částky už čtvrtým rokem. Zaměřuje se přitom vždy na vážné životní situace. Letos na jaře proběhla například kampaň propagující pojištění pro případ vzniku mozkové příhody, o rok dřív zvýhodněné pojištění vážných onemocnění způsobených klíštětem

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy