upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Boomerang Communication, Vlastní tvorba

Flexi životní pojištění
Rodič jako neohrožený hrdina

Klient Pojišťovna České spořitelny
Značka Flexi životní pojištění
Obor Finanční služby
Web https://www.flexi.cz/cs/akce

Pojišťovna České spořitelny spustila marketingovou kampaň na Flexi životní pojištění. Znovu se zaměřuje na vážné životní situace, které ukazuje pomocí dětského vnímání rodičů jako neohrožených hrdinů. Kampaň zároveň komunikuje konkrétní produktový benefit, příspěvek k invaliditě 120 000 korun. ATL kampaň běží od 18. září až do 21. listopadu v televizi a na internetu. Doplní ji i klasické PR nástroje v tisku a on-line médiích.

"Stávající televizní spot jsme doplnili o tag on s novým produktovým benefitem. Komunikačně chceme opět podpořit pojištění vážných životních situací. Tentokrát jsme se zaměřili na invaliditu, která má nejvýznamnější dopad na schopnost vydělávat si na živobytí," uvedla ke kampani Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. Koncept i exekuci kampaně připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Boomerang Communication.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy