Boomerang Communication, Vlastní tvorba
Flexi životní pojištění
Rodič jako neohrožený hrdina
- Televize
- 1324
Klient | Pojišťovna České spořitelny |
---|---|
Značka | Flexi životní pojištění |
Obor | Finanční služby |
Web | https://www.flexi.cz/cs/akce |
Pojišťovna České spořitelny spustila marketingovou kampaň na Flexi životní pojištění. Znovu se zaměřuje na vážné životní situace, které ukazuje pomocí dětského vnímání rodičů jako neohrožených hrdinů. Kampaň zároveň komunikuje konkrétní produktový benefit, příspěvek k invaliditě 120 000 korun. ATL kampaň běží od 18. září až do 21. listopadu v televizi a na internetu. Doplní ji i klasické PR nástroje v tisku a on-line médiích.
"Stávající televizní spot jsme doplnili o tag on s novým produktovým benefitem. Komunikačně chceme opět podpořit pojištění vážných životních situací. Tentokrát jsme se zaměřili na invaliditu, která má nejvýznamnější dopad na schopnost vydělávat si na živobytí," uvedla ke kampani Světla Košková, vedoucí oddělení marketingu a PR Pojišťovny České spořitelny. Koncept i exekuci kampaně připravila pojišťovna ve spolupráci s agenturou Boomerang Communication.
Komentáře