M-Ocean
Floor Forever
Vzít to od podlahy / Jiří Mádl
- Televize
- 1939
Klient | Floor Forever |
---|---|
Značka | Floor Forever |
Obor | Komerční služby veřejnosti |
Produkce | Fox Production |
Režisér | Maria Procházková |
Prodejce podlahovin Floor Forever spustil novou kampaň, jejíž tváří se stal herec Jiří Mádl, s nímž firma spolupracuje už dva roky. Její součástí jsou reklamní spoty, nové webové stránky a online komunikace. Kampaň připravila agentura M-Ocean, spoty s Mádlem režírovala Maria Procházková v produkci Markéty Šalátové z Fox Production, kameru měl Lukáš Milota.
"V našem oboru není spojení se známou osobností příliš běžné a umožní nám to se nejen odlišit, ale také přitáhnout pozornost k výběru podlahy. Tu si často vybíráte jen jednou nebo dvakrát za život, proto jsme i na této myšlence založili celou kampaň. Chceme, aby lidé dávali velkou váhu výběru nejen barvy, ale i vhodnosti materiálu a způsobu položení," uvádí obchodní ředitel Floor Forever Kamil Kalaš.
Na webu Floorforever.cz firma publikuje mimo jiné praktické tipy z praxe i obecné informace o podlahách, například to, že podlaha tvoří jen pět až sedm procent nákladů stavby či celkové rekonstrukce, ale je nejzatěžovanějším používaným interiérovým prvkem.
Obchodní síť Floor Forever představuje přes 200 prodejních míst zahrnující 60 autorizovaných prodejců s originálním showroomem Floor Forever a přes 150 prodejců.
Komentáře