Ogilvy & Mather, Wunderman
Ford
300 tisíc příběhů
- Tisk
- 1154
Klient | Ford Motor Company |
---|---|
Mediální agentura | Mindshare |
Značka | Ford |
Obor | Auto moto |
Společnost Ford Motor Company zahájila novou kampaň na oslavu tři sta tisíc prodaných vozů v Česku. Pro zákazníky, kteří zveřejní na Facebooku svůj příběh, přichystala ceny. "Tři sta tisíc prodaných vozů pro nás není jen číslo do statistik. Znamená to také tři sta tisíc lidských příběhů s našimi auty, a právě na ně se zaměříme v kampani, která právě startuje,“ uvedl Libor Beneš, marketingový ředitel společnosti Ford Motor Company.
Byli vybráni tři majitelé vozů Ford, kteří v rámci kampaně představí svůj příběh. Cílem bude inspirovat bývalé i současné řidiče Fordů, aby se na Facebooku podělili o ten svůj. Kromě týdenních cen se jeden z majitelů může těšit na hlavní výhru v podobě poukazu na ubytování v luxusním hotelu ve vybrané evropské zemi a Ford Mustang na týden k tomu.
Kampaň bude probíhat v tištěných médiích, online a prostřednictvím citylightů. Na přípravě se již tradičně podílel Blue Team – kreativa vzešla z agentury Ogilvy & Mather, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje Mindshare.
Komentáře