upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Ogilvy & Mather, Wunderman

Ford
300 tisíc příběhů

300 tisíc příběhů
Klient Ford Motor Company
Mediální agentura Mindshare
Značka Ford
Obor Auto moto

Společnost Ford Motor Company zahájila novou kampaň na oslavu tři sta tisíc prodaných vozů v Česku. Pro zákazníky, kteří zveřejní na Facebooku svůj příběh, přichystala ceny. "Tři sta tisíc prodaných vozů pro nás není jen číslo do statistik. Znamená to také tři sta tisíc lidských příběhů s našimi auty, a právě na ně se zaměříme v kampani, která právě startuje,“ uvedl Libor Beneš, marketingový ředitel společnosti Ford Motor Company.

Byli vybráni tři majitelé vozů Ford, kteří v rámci kampaně představí svůj příběh. Cílem bude inspirovat bývalé i současné řidiče Fordů, aby se na Facebooku podělili o ten svůj. Kromě týdenních cen se jeden z majitelů může těšit na hlavní výhru v podobě poukazu na ubytování v luxusním hotelu ve vybrané evropské zemi a Ford Mustang na týden k tomu.

Kampaň bude probíhat v tištěných médiích, online a prostřednictvím citylightů. Na přípravě se již tradičně podílel Blue Team – kreativa vzešla z agentury Ogilvy & Mather, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje Mindshare.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy