Mindshare, Ogilvy & Mather, Wunderman
Ford
Dny otevřených Fordů
- Venkovní
- 804
Klient | Ford |
---|---|
Značka | Ford |
Obor | Auto moto |
Automobilka Ford připravila pro příznivce značky tradiční výroční akci. V rámci Dnů otevřených Fordů (19. a 20. května) nabízí například limitovanou nabídku vozů Ford Focus kombi, prodlouženou záruku i nezávazné testovací jízdy.
Kromě celostátní a regionální tištěné inzerce a rozhlasových spotů bude významnou roli v rámci kampaně hrát digitální komunikace, a to prostřednictvím landing page, internetových bannerů nebo e-mailingu. Kampaň bude zároveň podpořena aktivitami na sociálních sítích a PR.
Na přípravě kampaně se opět podílel Blue Team tří agentur - kreativa vzešla z agentury Ogilvy & Mather, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje Mindshare.
Komentáře