Mindshare, Ogilvy & Mather, Wunderman
Ford
Dny otevřených Fordů
- Venkovní
- 1425
Klient | Ford |
---|---|
Značka | Ford |
Obor | Auto moto |
Akci pro příznivce své značky připravila již potřetí automobilka Ford. Jarní prohlídku zdarma, slevu na nové vozy a pojištění či extra bonus za nákup nového vozu nabízí v rámci Dnů otevřených Fordů. Na přípravě kampaně se již tradičně podílel Blue team. Kreativa vzešla z agentury Ogilvy & Mather, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje Mindshare.
Kromě celostátní a regionální tištěné inzerce jsou součástí kampaně rozhlasové spoty. Ty budou během posledního týdne kampaně odpočítávat dny zbývající do termínu této akce, tedy 25. - 26. dubna 2014. Významnou roli bude hrát v rámci kampaně digitální komunikace, a to prostřednictvím landing page, internetových bannerů nebo e-mailingu. Kampaň bude zároveň podpořena aktivitami na sociálních sítích a public relations.
Komentáře