upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Mindshare, Ogilvy & Mather, Wunderman

Ford
Dny otevřených Fordů

Dny otevřených Fordů
Klient Ford
Značka Ford
Obor Auto moto

Akci pro příznivce své značky připravila již potřetí automobilka Ford. Jarní prohlídku zdarma, slevu na nové vozy a pojištění či extra bonus za nákup nového vozu nabízí v rámci Dnů otevřených Fordů. Na přípravě kampaně se již tradičně podílel Blue team. Kreativa vzešla z agentury Ogilvy & Mather, digitální komunikaci má na starosti Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje Mindshare.

Kromě celostátní a regionální tištěné inzerce jsou součástí kampaně rozhlasové spoty. Ty budou během posledního týdne kampaně odpočítávat dny zbývající do termínu této akce, tedy 25. - 26. dubna 2014. Významnou roli bude hrát v rámci kampaně digitální komunikace, a to prostřednictvím landing page, internetových bannerů nebo e-mailingu. Kampaň bude zároveň podpořena aktivitami na sociálních sítích a public relations.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy