Ogilvy, Wunderman
Ford
Zlatá dodávka Transit
- Tisk
- 3140
| Klient | Ford Motor Company |
|---|---|
| Mediální agentura | Mindshare |
| Značka | Ford |
| Obor | Auto moto |
| Web | http://www.zlatadodavka.cz/ |
Český Ford spouští v pondělí 27. dubna kampaň na podporu prodeje užitkových vozů Ford. Důvodem je mimo jiné to, že letos v létě uplyně padesát let od zahájení výroby tohoto modelu. Kromě Transitu pak bude kampaň zaměřena i na zbytek užitkové řady, tedy Transit Custom, Transit Connect a Transit Courier. Médiář o tom informoval ředitel vnější komunikace Ford Motor Company Martin Linhart.
Kampaň bude využívat většinu běžných médií: poběží v televizi, kde budou vysílány půlminutové spoty, v tištěných médiích s důrazem na regionální pokrytí, na venkovních plochách, v rádiu a také na internetu. Nebude chybět ani digitální kampaň, kterou podpoří speciální microsite. Na ní by měli uživatelé najít informace nejen o modelové řadě Ford Transit a o její historii, ale také o plánované roadshow s názvem Zlatá dodávka odměňuje. Roadshow startuje v druhém květnovém týdnu a bude mít desítky zastávek ve většině větších českých měst.
Významná část komunikace se pak zaměří i na oblast PR a na sociální média. „V komunikační kampani upozorňujeme kromě jiného na akční zvýhodnění vybraných modelů a nabídku úvěru,“ upozorňuje Linhart. Na přípravě kampaně se již tradičně podílely členské agentury tzv. Blue Teamu, tedy poolu tří agentur pracujících pro Ford. Kreativní zpracování tedy zastřešila agentura Ogilvy & Mather, digitální komunikaci měla na starosti agentura Wunderman a mediální pokrytí zajišťuje Mindshare.








Komentáře