upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Zaraguza

Fortuna
Trezor

Klient Fortuna
Značka Fortuna
Obor Komerční služby veřejnosti
Web http://www.1000listku.cz/

Sázková společnost spustila novou kampaň k Mistrovství světa v hokeji 2015. Kampaň vsadila na nedostatkové zboží, vstupenky na zápasy, kterých rozdá celkem tisíc. Cílem kampaně je zvýšení povědomí mezi cílovou skupinou o spojení Fortuny a hokeje, akvizice nových klientů i udržení si stávajících sázkařů. Uživatelé mohou o vstupenky a další ceny soutěžit na microsite, a to každý den. Podmínkou pro získání soutěžního kódu je sázka v minimální hodnotě 100 Kč na iFortuna.cz. Kromě vstupenek mohou vyhrát i peníze a body na sázky na iFortuna.cz.

Microsite je v online prostředí výrazně podpořená videoreklamou na Facebooku - ta počítá s tím, že zvuk je defaultně vypnutý - a YouTube. „Jedná se o klíčový prvek, ke kterému jsme přistupovali individuálně s ohledem na profil jednotlivých médií,“ doplňuje Peter Mižík, media manager Zaraguzy. V offline prostředí běží 30“ a 20“ TV spoty na ČT, Nova, Prima, Sport 5 a sponzorské spoty během šampionátu na ČT. Propagaci uzavírá podpora na hokejových stadionech či netradiční event s představením reálného trezoru ze spotu.

Komunikace začala 9. března a poběží do konce MS, tedy do 17. května. Po 10 dnech zaznamenala Fortuna přes 170.000 návštěv na microsite, z toho 73 % přístupů přes desktop a 27 % přes mobilní zařízení, a stovky nových klientů, kteří si založili účet.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy