upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Freya

Forum Media
15. ročník Forum Media

15. ročník Forum Media
Klient Economia
Značka Forum Media
Obor Média, vydavatelství, marketing
Grafika/ilustrace Tomáš Nečas
Web http://www.e-forummedia.cz/program

Komunikační kampaň pro 15. ročník nejstarší tuzemské konference o médiích, kterou pořádá vydavatelství Economia a společnost M.I.P., staví na myšlence, že akce je pamětníkem historie, představitelem přítomnosti a zároveň ilustrátorem budoucnosti.

Dominantním prvkem vizuálu je časová osa, reprezentovaná výchozím rokem důležité události v oblasti médií, související nějak s rokem 2014. Pozadí vizuálů má podle tvůrců poukazovat na vývoj médií a reklamy – revoluční prvky byly televize a digitál, z televizního, či analogového šumu dřívější doby grafika plyne až do čistoty současné digitální technologie.

"Vycházeli jsme z toho, že lidé se chtějí dozvědět něco nového a zároveň se učit, o tom samozřejmě je i obsah celé konference.  Na začátku jsme vyčistili logo akce, které potřebovalo pro potřeby další komunikace zjednodušit a lehce se tudíž odlišuje od typografie Marketing&Media. Vzhledem k tomu, že jsme tvořili také nové webové stránky akce, bylo nutné nastavit vizuální prezentaci dlouhodobě. Kampaň se neopírala o místo, o osobnosti, ale byla vystavěná na historických faktech a podstatě celé akce. Vizuály se obsahově měnily každý týden stejně jako materiály, které se objevovaly na webu a na sociálních sítích. Zároveň kampaň odráží motto Economie 'obsah rozhoduje'," vysvětluje Kateřina Borovanská, šéfka agentury Freya.

Konference Forum media se letos poprvé koná v konferenčních prostorách U Hájků, a to 4. a 5. listopadu. První den se očekává návštěvnost 100 a druhý den 300 lidí.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy