Intuo
Frekvence 1
To nejlepší z muziky
- Rádio
- 873
Klient | Frekvence 1 |
---|---|
Značka | Frekvence 1 |
Obor | Média, vydavatelství, marketing |
Rádio Frekvence 1 odstartovalo novou jarní kampaň. Cílem kampaně je podpora hudební image a rozšířené hudební nabídky. „Aktuálně hrajeme pravděpodobně největší objem muziky v celé historii Frekvence 1. Další novinkou je zvukový obal stanice a další balíček tzv. power inter k vybraným písním. Do vysílání jsme jak obal, tak power intra nasadili tento týden. Vše jsme připravili ve spolupráci s belgickým studiem Brandy Jingles,“ uvedl Miroslav Škoda, ředitel Frekvence 1.
Klíčovým prvkem kampaně je „palec nahoru“ od posluchače, který signalizuje nadšení z písniček a dobrou náladu. Spojení podtrhuje „svatozář“, jinak oválný symbol z loga rádia Frekvence. Sdělení tvrdí: "Tohle je ten nejlepší výběr muziky, který v českém éteru najdete." Součástí kampaně je i audiovizuální část ve formě sponzorských vzkazů na Nově, Primě a České televizi.
Komentáře