Fallon Prague
Frisco
Kočky mají pré
- Televize
- 2138
Klient | Plzeňský prazdroj |
---|---|
Značka | Frisco |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Armada Films |
Režisér | Kim Jacobsen |
Creative director | Colin Lamberton |
Account manager | Nastia Ladina |
Agentura Fallon Prague vytvořila novou kampaň pro nápoje Frisco. V té ukazuje, že Frisco je ideální nápoj, když si chcete užít večer s partou kamarádek. Televizní spoty (ve dvaceti a třicetivteřinovém provedení), printy a POS materiály s claimem Kočky mají pré představují také novinku Frisco Lesní ovoce. Kampaň běží od dubna a je plánována do konce léta.
Obsah TV spotů cílí primárně na ženy. "Když si večer vyrazím s kamarádkami za zábavou, můžu být bezstarostná, spontánní. Uvolním se od každodenní rutiny a hodím starosti za hlavu. Užít si legraci a chovat se tak, jak chci. Neřešit, co si o tom ostatní myslí," říká k nové kampani Colin Lamberton, kreativní ředitel Fallon Prague.
Značka Frisco letos přišla s inovovanou recepturou, v rámci které přešla z ječného sladu na jablečný základ. Plzeňský Prazdroj tak rozšířil nabídku ciderů a vedle prémiového Kingswoodu bude nabízet i Frisco. Chuťový profil nápoje zůstává stejný, kromě receptury se mění obal a nově přibylo do škály příchutí Lesní ovoce. I nadále se bude Frisco zaměřovat především na ženy, cílová skupina je však širší, oslovuje i věkovou kategorii 35+.
Komentáře