upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Fallon Prague

Frisco
Kočky mají pré

Klient Plzeňský prazdroj
Značka Frisco
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Armada Films
Režisér Kim Jacobsen
Creative director Colin Lamberton
Account manager Nastia Ladina

Agentura Fallon Prague vytvořila novou kampaň pro nápoje Frisco. V té ukazuje, že Frisco je ideální nápoj, když si chcete užít večer s partou kamarádek. Televizní spoty (ve dvaceti a třicetivteřinovém provedení), printy a POS materiály s claimem Kočky mají pré představují také novinku Frisco Lesní ovoce. Kampaň běží od dubna a je plánována do konce léta.

Obsah TV spotů cílí primárně na ženy. "Když si večer vyrazím s kamarádkami za zábavou, můžu být bezstarostná, spontánní. Uvolním se od každodenní rutiny a hodím starosti za hlavu. Užít si legraci a chovat se tak, jak chci. Neřešit, co si o tom ostatní myslí," říká k nové kampani Colin Lamberton, kreativní ředitel Fallon Prague.

Značka Frisco letos přišla s inovovanou recepturou, v rámci které přešla z ječného sladu na jablečný základ. Plzeňský Prazdroj tak rozšířil nabídku ciderů a vedle prémiového  Kingswoodu bude nabízet i Frisco.  Chuťový profil nápoje zůstává stejný, kromě receptury se mění obal a nově přibylo do škály příchutí Lesní ovoce. I nadále se bude Frisco zaměřovat především na ženy, cílová skupina je však širší, oslovuje i věkovou kategorii 35+.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy