Triad Advertising
Frisco
Žít tu chvíli
- Online
- 2563
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Frisco |
Obor | Alkoholické nápoje |
Nízkoalkoholický sladový nápoj s ovocnou chutí Frisco z produkce Plzeňského Prazdroje má nový claim, pro který posloužil název písně Žít tu chvíli zpěvačky Moniky Bagárové. Značka "účinkuje" v jejím novém videoklipu, na jehož výrobě pivovar spolupracoval. Projekt realizovala agentura Triad Advertising.
Kampaň probíhá na Facebooku, Instagramu a YouTube. Odstartovala zveřejněním oficiálního videoklipu a propaguje zejména prémiovou řadu Frisco Night. Píseň Žít tu chvíli navazuje podle zástupců Triad Advertising na dlouhodobou komunikaci značky Frisco jako drinku na party, "jejíž každý moment si spolu kamarádky užijí nejlépe".
Komentáře