Havas Worldwide Prague
G2
Udělej se!
- Venkovní
- 2325
Klient | Komerční banka |
---|---|
Značka | G2 |
Obor | Finanční služby |
Fotograf/ka | Stanislav Merhaut |
Komerční banka vyjíždí s produktovou kampaní na studentské konto G2. Provokativním dvojsmyslem Udělej se! cílí na mladé lidi ze středních a vysokých škol ve věku 17 až 19 let. Headline odkazuje na to, že si právě v tomto věku teenageři utvářejí vlastní osobnost a rozvíjejí své dovednosti, k čemuž může pomoci právě konto G2.
Kreativní část je založena na myšlence transformace teenagera v průběhu dospívání a je graficky znázorněna výměnou a skládáním částí lidského těla. "Dobře zapamatovatelný koncept kampaně má přirozený virální potenciál," věří agentura.
S týmž motivem je nakládáno i v soutěži na Facebooku, kde se v průběhu necelých dvou měsíců budou shromažďovat fotky uživatelů, z nichž vyhrají ti, jejichž fotka získá nejvíce lajků. Na konci pak výherci ve dvou kategoriích (dívka, chlapec) vytvoří dohromady ideální postavu mladého člověka, která bude poskládaná z částí pěti různých osob, následně vyfotografována ve studiu a odprezentována na Facebooku a prostřednictvím PR. Výhercům bude na konto G2 připsáno 20.000 Kč jako první cena.
Kampaň poběží formou sponzoringových televizních spotů, rozhlasových spotů, využije outdoorové nosiče (vitríny citylight, plochy v MHD) a dostane se i do škol formou plakátů či polepů lavic. Online část v podobě bannerů a soutěže na Facebooku připravila Havas Digital Prague.
Komentáře