upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Cream Prague

Galerie Šantovka
Srdce Olomouce / Milan Cais

Srdce Olomouce / Milan Cais
Klient Galerie Šantovka
Značka Galerie Šantovka
Obor Maloobchod, obchodní řetězce

Na střeše obilného sila v centru Olomouce začalo 1. září tepat obří průhledné nafukovací srdce, které odstartovalo kampaň k otevření nového nákupního centra Galerie Šantovka. Její slogan zní V srdci Olomouce. Srdce - 5,5 m vysoký a 6,5 m široký objekt - na sile sousedícím s nákupním centrem sestává z více než osmi tisíc blikajících LED diod, evokujících tlukot srdce a tajně odpočítávajících čas zbývající do otevření obchodů.

Na speciální microsite www.srdceolomouce.cz byla pouze informace o instalaci a jejím autorovi, výtvarníkovi a hudebníkovi Milanu Caisovi. Ve městě a okolí se objevily billboardy s nápisem Tajuplný ostrov. Na některých z nich se navíc po týdnu objevilo graffiti s odkazem na microsite. Vše proběhlo opět v tajnosti a bez bližšího komentáře od klienta i agentury Cream Prague.

„Rádi v kampaních využíváme umělecké instalace ve veřejném prostoru. V minulosti jsme například s Jiřím Davidem realizovali Klíčovou sochu pro Vodafone a ve spolupráci se značkou Vavi jsme oblékali sochy a sousoší v Praze do košil na míru. Cíl je vždy stejný - vzbudit maximální pozornost jinak, než prostřednictvím klasických médií," říká David Brada, ředitel agentury Cream Prague.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy