Triad Advertising
Gambrinus Excelent
Respekt pivovarským mistrům
- Online
- 1679
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Mediální agentura | Triad Advertising |
Značka | Gambrinus Excelent |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Lunchmeat |
Režisér | Štěpán Vodrážka |
Web | http://www.excelentrespekt.cz |
Plzeňský pivovar Gambrinus využil v kampani práci tvůrců ze studia Lunchmeat, aby ztvárnili jeho genia loci ve vlastních světelných instalacích přímo v pivovaru. Záběry z instalací se staly základem videoklipu a webu, který pivo a jeho přípravu ukazuje. Záběry vznikaly ve sladovně, ve varně a u ležáckých tanků. Hudba použitá v obou videích vznikla mícháním zvuků z jednotlivých provozů v pivovaru.
„Mladí lidé si dnes už jen těžko dokážou představit, jak probíhá výroba piva a jak to v pivovaru opravdu vypadá. Rozhodli jsme se proto tento abstraktní pojem zkonkretizovat a výrobu piva představit v novém a atraktivnějším světle,“ uvedl manažer značky Excelent Milan Fořt.
Komentáře