McCann Prague
Gambrinus
Když chceš prostě jen pivo
- Televize
- 1663
| Klient | Plzeňský Prazdroj |
|---|---|
| Značka | Gambrinus |
| Obor | Alkoholické nápoje |
| Produkce | Boogie Films |
| Režisér | Jason Docter, Matt Docter |
| Art director | Ondřej Kroupa |
| Creative director | Klára Palmer |
| Copywriter | Ivan Soukup |
| Account manager | Marian Havel |
McCann Prague připravil novou televizní kampaň pro značku Gambrinus společnosti Plzeňský Prazdroj. Kampaň Když chceš prostě jen pivo za zvuků písně Should I stay or should I go od britské punkrockové skupiny The Clash vrací ke klasice piva Gambrinus. Patron značky Gambrinus, jenž nově prošel drobným faceliftem, na závěr už tradičně přeje na zdraví zdravému rozumu.
Televizní spoty z dílny Boogie Films poběží ve dvou vlnách. Čtyřicetivteřinový spot bude k vidění do konce dubna. Ten pak nahradí tři třicetivteřinové spoty. Celá kampaň poběží od 26. března do 8. května. Režie se ujalo bratrské duo Docter Twins (Jason & Matt Docter). Kreativní podobu připravil tým Razvana Capanescu z McCann Prague, jmenovitě Klára Palmer, Ondřej Kroupa, Ivan Soukup; za account zodpovídal Marian Havel.

Komentáře