upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

McCann Prague

Gambrinus
Když chceš prostě jen pivo

Klient Plzeňský Prazdroj
Značka Gambrinus
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Boogie Films
Režisér Jason Docter, Matt Docter
Art director Ondřej Kroupa
Creative director Klára Palmer
Copywriter Ivan Soukup
Account manager Marian Havel

McCann Prague připravil novou televizní kampaň pro značku Gambrinus společnosti Plzeňský Prazdroj. Kampaň Když chceš prostě jen pivo za zvuků písně Should I stay or should I go od britské punkrockové skupiny The Clash vrací ke klasice piva Gambrinus. Patron značky Gambrinus, jenž nově prošel drobným faceliftem, na závěr už tradičně přeje na zdraví zdravému rozumu.

Televizní spoty z dílny Boogie Films poběží ve dvou vlnách. Čtyřicetivteřinový spot bude k vidění do konce dubna. Ten pak nahradí tři třicetivteřinové spoty. Celá kampaň poběží od 26. března do 8. května. Režie se ujalo bratrské duo Docter Twins (Jason & Matt Docter). Kreativní podobu připravil tým Razvana Capanescu z McCann Prague, jmenovitě Klára Palmer, Ondřej Kroupa, Ivan Soukup; za account zodpovídal Marian Havel

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy