McCann, Triad Advertising
Gambrinus
Ležák Nový Bohém
- Online
- 3948
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Gambrinus |
Obor | Alkoholické nápoje |
Pivovar Gambrinus spadající pod Plzeňský Prazdroj se rozhodl posílit zájem o čepované pivo limitovanou várkou ležáku s názvem Gambrinus Nový Bohém. Nabízí ho pouze v hospodách a restauracích během května a června. Akci provází kampaň, kterou spoluvytvořily agentury Triad a McCann.
Kampaň běží v několika kanálech v měsíci květnu. "Kromě intenzivní podpory v hospodách a restauracích probíhá kampaň také v digitálních médiích. V domácím regionu je podpora ještě intenzivnější o podporu v rádiích a v out-of-home médiích," přiblížila mluvčí Plzeňského Prazdroje Kateřina Krásová. Plánování a nákup médií zaštiťuje mediální agentura MEC, PR aktivity má na starost agentura Botticelli.
Podle Krásové chce značka posílit zájem o čepované pivo, a tím podpořit hospody a restaurace. "V loňském roce uvařili sládci pivovaru poprvé mimořádnou várku z čerstvého chmele, která sklidila úspěch. Proto jsme se letos rozhodli s českými chmelaři spolupracovat častěji a vybírat méně známé české odrůdy chmele," uvedla Krásová.
Ležák Nový Bohém je zastudena chmelený novou odrůdou českého chmele Bohemie.
Komentáře