McCann, Triad Advertising
Gambrinus
Řvi jako lev
- Online
- 3314
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Gambrinus |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Silencio FX |
Režisér | Adam Vopička |
Web | http://www.gambrinus.cz/rvijakolev |
Plzeňský Prazdroj spustil rozsáhlou kampaň značky Gambrinus k fotbalovému šampionátu Euro 2016 a ke svému partnerství s Fotbalovou asociací ČR a českou fotbalovou reprezentací. Kampaň Překřič pochybnosti. Řvi jako lev! reaguje na to, že českému týmu se ve Francii, kde šampionát v pátek startuje, nedávají moc velké šance. Kampaň v tomto smyslu navazuje na obdobný projekt Věříme, který Gambrinus spustil v roce 2010 před mistrovstvím světa ve fotbale, kdy stavěl svou komunikaci na tom, že věří, že český tým přes všechny prohry na mistrovství postoupí (nepostoupil).
Nová kampaň zahrnuje online spot s bývalým profesionálním fotbalovým záložníkem a reprezentantem Karlem Poborským a řadu dalších aktivací pro fanoušky: Kdo si v síti hypermarketů Albert koupí deset půllitrových lahví piva Gambrinus Originál a schová účtenku, dostane na informacích lví masku na fandění. Číslo účtenky pak může zadat do registračního formuláře na speciálním webu, zodpovědět dvě soutěžní otázky a vyhrát sportovní tašku nebo fotbalový míč, oboje značky Puma z edice Euro 2016. Soutěž běží do 14. června.
Další akcí je projekt Chci řvát, při němž mohou fanoušci nahrát na web Gambrinusu sebe sama se zmíněnou hřívou, jak vydávají lví řev a podporují tak český tým. Připravuje se i překvapení s hráči ve fanzonách.
Kreativní koncept pochází od agentury McCann Prague, digitální komunikaci měla na starost agentura Triad Advertising. Spot režíroval Adam Vopička v produkci Silencio FX. Kampaň běží od 7. června a potrvá tak dlouho, dokud se český tým udrží na Euru. Fotbalové mistrovství Evropy probíhá ve Francii od 10. června do 10. července.
Komentáře