upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Triad Advertising

Gambrinus
Tuten den všichni sem!

Klient Plzeňský Prazdroj
Značka Gambrinus
Obor Alkoholické nápoje
Produkce Triad Advertising
Režisér David Chvátal

Značka piva Gambrinus spadající pod Plzeňský Prazdroj odstartovala kampaň k prvnímu ročníku svého vlastního festivalu nazvaného Gambrinus Den, který se koná 25. června v centru Plzně. V kampani se spoléhá především na digitál, který doplní radiospot a venkovní plochy. Digitální část kampaně včetně hlavního spotu vyrobila agentura Triad Advertising, klíčový vizuál a radiospot vznikl v McCann Erickson Prague.

"Pětadvacátý červen je datum založení pivovaru. Připravujeme velký pivní festival, jehož součástí bude největší pivní zahrádka v Česku s kapacitou až 5.000 míst k sezení, všechna piva za stejnou cenu a také speciální festivalová várka, uvařená ,jen pro tuten den‘," tvrdí marketingový manažer značky Gambrinus Marek Dvořák.

Kampaň uvádí videoklip Tuten den všichni sem! od plzeňské kapely Semtex, s textem v plzeňském dialektu. Videoklip vznikl podle námětu Triad Advertising, režíroval ho David Chvátal za asistence Martina Lysého z produkční společnosti Riot. Text k písni napsal Matouš Hekela a hudbu složil Michal Röhrich z kapely Semtex.

Kromě videoklipu uvidí lidé na internetu i pozvánky od známých plzeňských osobností. Kampaň poběží také v rozhlasových stanicích a na venkovních plochách.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy