Triad Advertising
Gambrinus
Tuten den všichni sem!
- Online
- 2632
Klient | Plzeňský Prazdroj |
---|---|
Značka | Gambrinus |
Obor | Alkoholické nápoje |
Produkce | Triad Advertising |
Režisér | David Chvátal |
Značka piva Gambrinus spadající pod Plzeňský Prazdroj odstartovala kampaň k prvnímu ročníku svého vlastního festivalu nazvaného Gambrinus Den, který se koná 25. června v centru Plzně. V kampani se spoléhá především na digitál, který doplní radiospot a venkovní plochy. Digitální část kampaně včetně hlavního spotu vyrobila agentura Triad Advertising, klíčový vizuál a radiospot vznikl v McCann Erickson Prague.
"Pětadvacátý červen je datum založení pivovaru. Připravujeme velký pivní festival, jehož součástí bude největší pivní zahrádka v Česku s kapacitou až 5.000 míst k sezení, všechna piva za stejnou cenu a také speciální festivalová várka, uvařená ,jen pro tuten den‘," tvrdí marketingový manažer značky Gambrinus Marek Dvořák.
Kampaň uvádí videoklip Tuten den všichni sem! od plzeňské kapely Semtex, s textem v plzeňském dialektu. Videoklip vznikl podle námětu Triad Advertising, režíroval ho David Chvátal za asistence Martina Lysého z produkční společnosti Riot. Text k písni napsal Matouš Hekela a hudbu složil Michal Röhrich z kapely Semtex.
Kromě videoklipu uvidí lidé na internetu i pozvánky od známých plzeňských osobností. Kampaň poběží také v rozhlasových stanicích a na venkovních plochách.
Komentáře