SYMBIO
Garnier
#cistepodlesebe / Víkend s Benem Cristovao
- Event
- 950
Klient | Garnier |
---|---|
Značka | Garnier |
Obor | Kosmetika a parfémy |
Produkce | Symbiograf |
Poslední aktivitou follow-up komunikace digitální kampaně Čistě podle sebe, kterou pro Garnier exekučně zajistila agentura Symbio, byl zážitkový víkend s Benem Cristovao. Víkend byl hlavní cenou instagramové a facebookové soutěže, ve které měli fanoušci Garnier co nejlépe vystihnout zadání čistě podle sebe. Kromě Bena na Moravu s produkčním týmem odjela i trojice výherců, kteří během víkendu měli dokázat, že dělat si věci po svém má smysl.
"Zatímco v červnu jsme lidem říkali, ať se soustředí na ‚real you‘, teď jim ukazujeme reálné příběhy lidí, kteří si jdou za svým a jsou v tom opravdu dobří," vysvětlila pointu follow-up komunikace account manager Symbia Bára Ripplová.
Videosestřih z celého víkendu a rozhovory s výherci, jejichž tvorbu zajistila in-house A/V produkce Symbiograf, značka využije pro své social media kanály, na kterých paralelně probíhá ongoing komunikace dalších produktů z portfolia Garnier.
Komentáře