upřesnit →    nahrát reklamu

Řadit dle

Agentura

Mediatyp

8

Obor

Doba nasazení

Zpřesnění doby nasazení

Podle soutěží, festivalů a akcí

Labstore

GE Money Bank
Kocour

Klient GE Money Bank
Značka GE Money Bank
Obor Finanční služby
Produkce Target Pictures
Režisér David Popescu

GE Money Bank představuje nový koncept marketingové komunikace. Ústředním motivem nadlinkové i podlinkové komunikace banky bude "mrzutý, sarkastický a poslední dobou i rezignovaný" kocour a jeho pán. GE Money Bank tak chce "vystoupit ze zažité komunikace bankovního segmentu a stát se snadno rozpoznatelnou značkou, která je odvážná, dynamická, inspirativní a inovativní". Koncept postavený na sarkastických glosách kocoura - mluví ho Marek Taclík - se poprvé objeví v kampani na hypoteční úvěry, která poběží od 26. srpna do 13. října na stanicích skupin Nova, Prima a Atmedia. Počítá se také s podporou na hlavních online portálech, na pobočkách a v rámci regionálních eventů.

Komentáře

Nejnavštěvovanější reklamy